piątek, 24 maja 2013

Nadanie mocy

Szukanie odpowiednich wilków, a raczej wilczyc, które mogłyby przyjąć tak potężną moc było bardzo trudnym i odpowiedzialnym zadaniem, ale ja się ego nie bałam. Jako pierwszą należało znaleźć boginię miłości, bo to miłość jest pierwsza no i oczywiście równoważącą ją boginie nienawiści. Długo szukałam odpowiednich wilków, ale ostatecznie je znalazłam. Dwie wilczyce, siostry, różne od siebie. Możnaby powiedzieć, że jedna była odwrotnością drugiej.
-Witam, nazywam się Dea Sol. Zapewne wiecie, że zakładam watahe magicznych wilków. Chciałabym abyście do niej dołączyły jako Dea Amoris i Dea Oderunt.
-Ohh... Ale my nie mamy żadnej mocy. Nie pasujemy tam.
- Ja dam wam moc. Chodźcie za mną.- ruszyłam w kierunku watahy. Do miejsca, które wybrałam na miejsce nadawania mocy.
- Ty zostaniesz Deą Amoris, panią miłości i piękna. Oddaję ci władzę nad watahą Amoris. Jej zadaniem jest szerzyć miłość wśród wilków. Ty zostaniesz Deą Oderunt, panią nienawiści. Oddaję ci władzę nad watahą Oderunt. Jej zadaniem jest zabijanie miłości oraz szerzenie nienawiści wśród wilków.- wypowiedziałam słowa nadania mocy i wyciągnęłam łapy, aby moc mogła wpłynąć do nich. Pojawiły się dwie kulki jakby zrobione kilkudziesięciu gwiazd fioletowych oraz druga z czerwonych i wniknęły w wilczyce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz